Valuta:
Nederland
Naar huis ::  Verzenden & retouren

Verzenden & retouren

Snelle Verzending

Ons bedrijf zal de snelste verzending van de wereld, met inbegrip van EMS, DHL nemen. De meeste bestellingen worden verzonden via Internationale Express Mail Service en komen meestal binnen 1 week. Wij zijn een professionele online dealer en samen te werken met EMS lange termijn. Alle bestellingen zijn verzekerd voor het volledige aankoopbedrag, en kan worden gevolgd op de EMS website.

  
• Zorg ervoor dat u thuis bent wanneer pakketten worden verwacht aan te komen.
  
• Alle pakketten worden gepost in een andere doos.
  
• Terwijl voor de groothandel, neem dan contact met ons op! Snel het verschepen en grote korting kan worden aangeboden.


Retourbeleid

Voordat u gaat genieten van eenvoudige uitwisseling en terugkeerbeleid, moet u contact met ons op voor de scheepvaart-adres voordat u de items terug. Alle items teruggestuurd naar ons moeten in hun originele staat dwz ongedragen, ongewassen, met aangehechte alle tags.

Controleer de kleur, grootte en stijl bij het plaatsen van uw bestelling op basis van foto's die we aanbieden. Na ontvangst van onze producten, als u niet tevreden bent met de kleur of grootte, maar niet de kwaliteit problemen, uitwisseling of gedeeltelijke terugbetaling van het aankoopbedrag beschikbaar. Retourzending is op kosten van koper.

  
• Met betrekking tot de kwaliteit problemen of verkeerde versie, neem foto's van de zaken af ​​te nemen en stuur ze naar ons. Wij nemen de volledige verantwoordelijkheid als de kwaliteit problemen betreft.

  
• Als u wilt items te ruilen voor een andere stijl of verzoek teruggaaf, gelieve ons het het volgen aantal na de items worden teruggestuurd. Zodra wij uw pakket te ontvangen, zullen wij het item dat u opnieuw ordenen of teruggave van uw betaling.

  
• Als u vragen hebt over het inleveren van uw producten, neem dan contact met ons op!
Geen terugkeer of uitwisseling in deze situaties:

  
1) We hebben geen items die met een kwaliteitsprobleem, die te wijten is aan het bewustzijn van gebrekkige goederen subjectieve accepteren.
  
2) Wij aanvaarden geen het rendement van een post die is gebruikt, beschadigd, gegraveerd, of gewijzigd door de derde partij.
  
3) We hebben geen items die onbevoegde zijn, niet naar behoren verpakt, of niet goed verzekerd te accepteren.
  
We stellen uw begrip.


Notice

Annulering van een bestelling moet worden aangevraagd voordat de bestelling is verzonden. Want dat we verwerken alle bestellingen zo snel mogelijk binnen 6-8 uur na het plaatsen van bestellingen, dus we zijn niet altijd in staat om een ​​bestelling te annuleren nadat deze is geplaatst. Uw begrip wordt gewaardeerd. Annulering aanvragen nadat de bestelling is verzonden worden behandeld in overeenstemming met onze terugkeer beleid.

Vriendelijk Notice

Als u uw tracking nummer niet binnen 3 dagen ontvangen na het plaatsen van uw bestelling, kan uw e-mailserver hebben gezien als spam. In dit geval, gelieve ons te contacteren voor hulp.